Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZO

Dočetl jsem po větu že 80% z absolventů má vš vzdělání-dál jsem to nečetl.úroveň vš v juesej je všeobecně známá.kromě špičkových vš je to možná tak na úrovni lepší střední školy...měl jsem tu možnost hovořit s řadou studentů kteří vystudovali jakési vš snad okresního formátu.úroveň v daném oboru stejná jako náš gymnazista nebo průmyslovák.žádní velci lumeni to nebyli.čekal jsem že 80% absolventů popisovaného studia dostalo nobelovku, takhle je to o ničem.tak jak někdo psal níže...experiment který se zkouší a výsledek nejistý.

0 0
možnosti
RP

Přiznám se, že já těm výsledkům taky moc nedůvěřuju, ale ani je nechci bez důkazů zavrhnout. Jediné relevantní by totiž bylo sledovat absolventy po jejich cestě životem a porovnávat s ostatními. Což jsem na netu nenašel a zase tak moc mě to nezajímá, abych kvůli tomu vážil cestu do knihovny :-)

0 0
možnosti
RA

R^, ale bohužel asi na špatném webu..

0 0
možnosti
Foto

Hezké, ale uvědomte si, že 99,9% dosavadních experimentů ve školství skončilo a krachem a toto sotva bude výjimka. Školství prakticky degeneruje již asi 40 let Rv

0 0
možnosti
RP

Je načase ukončit státní experimenty a předat školství do soukromých rukou ;-D A hlavně diverzifikovat. Čím víc různých typů škol bude, tím lépe. Ono se nakonec samo ukáže, jaké školy jsou nejlepší -- prostě tak, že jejich absolventi to budou mít v životě nejsnazší ;-D Bohužel to asi nepůjde, protože sama možnost, že to někdo bude mít v životě snazší a někdo těžší způsobuje u levičáků rudé vidění :-P

2 0
možnosti
  • Počet článků 24
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 586x
Živím se jako programátor (především S&F MMO her), vystudoval jsem informatiku na matematicko-fyzikální fakultě UK a jeden den v týdnu učím na gymnasiu informatiku a matematiku jako externista.
Mezi mé největší zájmy patří rodina (manželka a tři děti), fantasy a sci-fi (tvorba a hraní her, čtení knih, čtení a psaní povídek, sledování filmů), práce a přemýšlení (o Bohu, politice, společnosti, ekonomii). Jsem libertarián-anarchokapitalista; rád na toto téma píši články zejména pro Mises Institut.

Seznam rubrik